ANGLIČTINA
Česko-anglické bilingvní prostředí
připravuje děti pro budoucí studium na různých typech škol, jak českých s rozšířenou výukou angličtiny, tak bilingvních nebo anglických. V bilingvním prostředí, kdy učitelé hovoří česky nebo anglicky, přijímají děti druhý jazyk jako přirozený komunikační nástroj, kterým komunikují jak s lektory, tak s ostatními dětmi.
Jak probíhá výuka angličtiny?
Naše mateřská školka není pouze školka s výukou angličtiny. Rodilá anglická lektorka je součástí týmu, podílí se na chodu školky a je přítomná nejen při cíleném anglickém programu, ale komunikuje anglicky s dětmi i při běžných činnostech dne jako jsou hra, svačina, převlékání, pobyt venku … Děti se tedy ve školce angličtinu nejen "učí", ale během pobytu ve školce v ní "vyrůstají".
Tematické programy v angličtině a češtině

Ocean life

Anglická výuka s rodilou mluvčí
Polar Animal Theme


Předškolní programy
Flétna - Veselé pískání

VESELÉ PÍSKÁNÍ - FLÉTNA
Základním principem metodiky je hra bez not – učení nápodobou, tzv. "před notovým stadiem". Děti napodobují učitelova vzoru a jsou již v krátké době schopni zahrát první písničky. Tato forma hry je snazší a zábavná a proto motivující.
Hra na flétnu rozvíjí vícesmyslové vnímání a je přínosná i ze zdravotního hlediska, posiluje dýchací svaly a podporuje hluboké brániční dýchání, je tedy vhodná jak pro zdravé děti jako prevence, tak pro děti s dýchacími obtížemi.
Maxík - stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou
Maxík - stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou
Akreditováno MŠMT ČR – č.j. 32 809/2010-25-778
Program je koncipován tak, aby byla rovnoměrně posilována složka motorická, grafomotorická a percepční.
I. Nácvik nových pohybových stereotypů
II. Rozvoj komunikačních dovedností
III. Rozvoj dílčí funkcí v těchto oblastech: zraková, sluchová, prostorové orientace, itermodality, seriality
IV. Grafomotorické dovednosti
IV. Grafomotorické dovednosti
Logopedická prevence - rozvoj řeči a komunikace

Rozvoj předmatematických představ a logického myšlení - matematika Hejného, Tabulky Piccolo
LOGICO PICCOLO - učební systém


Klíčové principy Hejného metody
- Důraz na porozumění: Žáci se učí chápat matematické koncepty, nikoliv jen mechanicky aplikovat vzorce.
- Objevování: Děti samy objevují matematické zákonitosti prostřednictvím řešení úloh.
- Spolupráce: Práce ve skupinách podporuje diskuzi a sdílení různých přístupů k řešení problémů.
- Radost z učení: Metoda klade důraz na to, aby učení bylo pro děti zábavné a motivující.

Unikátní učební systém - Logico Piccolo přispívá k rozvoji a reedukaci zrakového vnímání, procvičuje zrakové percepce a prostorové orientace, rozvíjí pozornost, soustředěnost, logické myšlení, vědomosti, schopnosti a představivost. Další materiály – pracovní sešity J. Bednářová, "Rozvoj početních představ", Z. Michalová. aj.

Hejného metoda je inovativní přístup k výuce matematiky, který se zaměřuje na rozvoj předmatematických představ a logického myšlení u dětí. Tento přístup využívá různé didaktické prostředí, jako jsou například Krokování, Schody, Autobus, Děda Lesoň, Rodina, Dřívka, Parkety a Krychlové stavby12.


Metoda NTC Learning – Mensa
Akreditace MŠMT č. j. MSMT-17148/2015-1-493; držitelem akreditace je Mensa ČR
Soubor technik a speciálně sestavených cvičení, které vedou ke zvýšení efektivity využívání intelektových schopností u dětí v předškolním věku. Metoda pomáhá identifikovat nadaní u každého dítěte, nabízí činnosti, které rozvíjí potenciál u všech dětí. Trénink je založen na poznatcích nejnovějších neurologických výzkumů mozku a kombinuje různé techniky – motorická cvičení, učení symbolů, procvičování pozornosti a analytického myšlení, využití hudby a další – tak, aby stimuloval zvyšování počtu neuronových spojení (synapsí) v mozku. Trénink přispívá k rozvoji pohybové koordinace a motorických schopností a pozitivně působí také v prevenci dyslexie a počínajících poruch učení. Trénink vede primárně ke zvyšování intelektových schopností všech dětí bez rozdílu, nezanedbatelnou úlohu hraje ale také při identifikaci a rozvoji schopností u dětí nadaných.







